Saturday, December 31, 2011

~jyeaahh~

klau ikut tajuk...
ta paham an ?

hurmmm....
ak na stoe sumtink...
ntah le sedeh or eppy...
due2 pun ade...

okeh...
first, ak bersyukur sbb ak still diberi kesempatan untuk terus hidup.....
 dan masih bernafas di dunia ini...
 disamping mak aku yg amat ak cintai dan sayangi...
ditemani oleh abg dan adek yg mencuit hati...
dan...
di beri kesempatan untuk masih bergembira ...
bersama kwn2 ak yg pling sporting...

ak hepi untuk itu....

as usual..
setiap seseorg dlm dunia nih...
dah mnjd kebiasaan untuk mmbuat azam tahun baru and so on...

ak xde la nx berazam sgt..
tpy yg penting...

ak ingin kan kejayaan dalam SPM yg bakal ak hadapi taun nih...
bersama teman2 seperjuangan aku...

aku inginkan kejayaan ini...
first sekali bukan untuk aku...
tpy ak nx hadiahkan kejayaan yg tak ternilai kpd arwah ayah aku....
aku hope ak dpt berikan ini...
walaupun ayah da xde at alam ini...
tpy adik nx tebuskan ape yg adek x dpt bg kat ayah waktu PMR aie tuh..

and x lupe jugak lah...
kejayaan tuh juga untuk mngembirakan hati mak aku...
yang bnyk bersabar dgn kerenah ku...
yg bnyk bg tunjuk ajar dlm hidup aku...
dan yg paling bermakna utk aku saat ini...

ssungguhnya ak tak ade sesape dah melainkan mak aku...
dan hnya mak ak je lah harta yg plg berharga untuk ak...

den...
aku juga berharap sgt yg aku boleh mngubah diri aku nih...
untuk kembali ke jalan yg diredhai-Nya...
aku inginkan kebahagiaan dlm hidup ku...
tpy biarlah bahagia yg dtg tue...
berkekalan dan bkn hnya sementara...

dan ssungguhnya bahagia itu kurniaan dr-Nya...
dan hnya Dia lah yg berhak mmberi kebahagiaan itu...

impian aku untuk taun nih....
1. Kejayaan (mcm ak ckp tdy)
2. Kegembiraan dan Kebahagiaan (untuk keluargaku dan teman2ku)
and...

3. dpt mngubah keadaan family aku...
aku nx sgt bw family aku masuk syurga...
Insya-Allah...Amiinn ~
brdsarkan pengetahuan agama yg aku ada nih...
masih belum cukup...
ak harus mnimba ilmu yg lebeh untuk berjaya...
mmbawa keluargaku keluar dr dunia skrg nih...
sebelum nih...
aku hnya mgharapkan ayah aku...
tpy mungkin sudah ditentukan-Nya...
untuk aku yg mnerima amanat ini untuk ...
bawa family ak ke jalan yg benar dan lurus...

sesebuah keluarga pasti ada kelebihan serta kekurangan...
pasti x lari pde mnde tuh...
like my family...

semoga aku berjaya...
insya-Allah...

dan one more think...
aku akan cuba larikan diri dr alam percintaan...
yg dialami oleh semua remaja kini...

ak akan cuba...
mencintai hnya pd...
Yang Maha Esa dan Rasulku....

dan seterusnya..
Ibuku, arwah ayah ku, family ku...

and next...
my fwens...

klau pasal minat2 tue.......
laen kire lah...
tue hnye minat dan takkan lebeh dr itu..
( Akim , Randy , Nazmi )
hahaa !

wahhh...
pnjg aku cerita nih...
hahaaa !
actually nih je lah tempat ak stoe feeling aku...

hahaaa...

tpy ape2 pun yg terjadi...
ak akan ttp mulekan taun baru nih...
dgn senyuman aku yg manis... *manis ke ?
haahaa...

aku nx kurgkan degil aku,, marah aku,, and sedeh aku..
hope mnjadi taun nih....

biarlah semua tuh tersembunyi dlm senyuman tue...

dah la...
sampeyy cnih je...

aku akan mulekan taun baru nih..
tnpe seorg ayah...
dan hnye bersama nan mak, abg dan adek akuh je..

and x lupe...
fwens akuh yg mnyk mndokong ak selama nih..
tengs kawan...
aku akan balas balek budi kowg selama nih...

aku nx amik kate2 Vito and Ricky...
brothers 4ever chuiyy...
dats what fren a foe... ;)

luv it...
daaarr ~


Sunday, December 18, 2011

~ ser0nok ke ? ~

A'hah !

hehe...
tdy ak p pesta penang...
wahhhh syok doe...
kitorg ta beli ape2 pun...
coz skunk nih ta bez bli mnde2 tue lagy...

lao nak beli...
nnty ujung2 le...
hehe...

kitorg jumpe Black...
ahah....
sore dye MANTOP !

hehe...
tpy ta tgkp gambar le...
sbb dye tgh wadd sh0w...

jauh sanad...

hurmm...
den kitorg men la mainan yg ade.....

hah...
first2...kezen akuh nih dye nek CHALENGER....
ade lak suh ak nek...
mang gyler arrr...
tak arr... terkencing ak at ctu...

denn....
baru ak nek roda besar tue...
mule gayat..
tpy dah berape round..
dah besa la...
ak nek nan abg nan adek ak,...
mak aku ta nak nek...

hurmm..
den turun2 tue...
kezen ak ajak aku nek yg satu tali tue...
nme pe ntah...
mang gyler kecot perut ak...

hurmm...
xpe arrr..
teman kezen ak...
ak pun g arrr nek....

den .....
ak kene duk ujung.....

ahhhh....
gyler bhai...
mang nak tkencing ak...
penink plus everythink....
tpy bile dah turun ak okey je sbenarnye... tade lah takodd sanad...

hehe...
tpy rasenye tu first and last la...
haha...

den tman adek ak nek...
and mcm2 la...

ape2 pun..
ak enjoy la...
*dah habis 54 hinngit*
tuk main je...

mang dahsyat le...
hehe !

tengs mummy, abg, kezen aku, nana ...
coz dah mnghappening kan diri..

hehe...
dah la...
stop.. byee...

Saturday, December 17, 2011

~ adooii ~

at0iyy ...

makk oii ...
sakit bebenor nih hah....

ntah le ape yg nyerang ak sampey ceni...

per0t ak sakit ni hah....

ermmm...nx kasi tao mak...
tpy mak pun x sihat gak....
selsema gyler2...
cian la plak....

at0iyy ...
lepas kat cni jea la.....

sakit gyler2 nih....
hnya Allah je tahu....

hurmmm....
japg klao owg crik pasai nan ak...
sure kene tibai ni hah....

semalam penink kepale gyler2...
aie nih sakit per0t tahap gaban....

aiyyaa...
opsss...
adekah ka nak ....?

ohh tidakk...
date dye dah dekat...
so get ready...

hah...
ape2 pun..
wadd mase skunk..
ak harus tahan le....

daarrr ~

Wednesday, December 14, 2011

~mood sedeh ~

hah...!
tdy ak dok feeling2 ttibe ....
ak dibuai oleh MV sedih...

ade lagu Anugerah Terindah from Aril...
den diikuti lagu Pendam - Syahir
den lagu Ombak Rindu - Adira and Hafiz...

haha !
terase nak letak pulak lirik lagu kat bawah nih....
jap eh....


nih lirik nyer ~ 
'
'
Kau adalah anugerah
Hadirnya mu mendamaikan

Kau adalah anugerah 
yang membawa sebait senyuman

oh.. hanya dikau yang dijiwaku
oh.. kaulah satu
Hanya kau yang satu..
ohhhhhh...

Kaulah definisi cinta
Sebaik-baik manusia
Cahayamu mempersona

Kaulah epitomi cinta
Terbaik dari semua
Auramu membakar asmara..

Hanya dirimu untukku
Buat selama-lamanya...

Kaulah definasi cinta 
Sebaik-baik manusia
Cahayamu mempersona

Kaulah epitomi cinta
Terbaik dari semua
Auramu membakar asmara..

ohhhh....

{ Kaulah definasi cinta 
Kaulah epitomi cinta
Kaulah anugerah terindah }

Kaulah epitomi cinta
Terbaik dari semua
Auramu membakar asmara...
ooo....ooo...

Kaulah anugerah ...
woo...woo...woo...

Kau adalah anugerah
Hadirnya mu mendamaikan .....

next 
'
'

nih lirik nyer ~
'
'
Aku yang mengejar bayang cinta
Kian terbiar
Terpendam kata
Tak terungkap selamanya

Pedihnya hanya aku yang merasa
Mahu memilikinya
Aku hanya hamba cinta

Bisik hatiku lepaskan dirinya
Sungguh aku tak bisa
Biarlah aku pergi
Tiada hampa di hati

Pedihnya hanya aku yang merasa
Mahu memilikinya
Aku hanya hamba cinta

Bisik hatiku lepaskan dirinya
Sungguh aku tak bisa
Biarlah ku sendiri
Tanpa kasih di hati

Aku tak mampu pertahankan lagi
Cinta yang menyakiti
Biarlah aku pergi
Tiada hampa di hati
Aku yang mengejar bayang cinta 

last song
'
'

lirik nyer ~
'
'

ooo.....owww..
haaaa......
uuuuu......
owww...ooooo.....

Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia disisiku

Tuhan aku tahu banyak dosaku
Hanya ingat Kamu kala duka ku
Namun hanya Kamu yang mampu membuka
Pintu hatinya untuk cintaku

Malam kau bawalah rinduku
Untuk dirinya yang jauh dariku
Agar dia tidak kesepian 
Selalu ada rasa ada cinta agung

Hujan bawa air mataku
Yang mengalir membasuh luka ku
Agar dia tahu ku terseksa
Tanpa cinta dia di hatiku

Hanya mampu berserah
Moga cahaya tiba nanti

Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terimaku seadanya

Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisi ku

uuuu...... ooww...

udah habes feeling i .. ;)

~ besday mAmA ~

oh no !
14 disember besddei my mum ....

tpy ann ...
npe ak cam segan na cakap...

and ak terpkir yg ak na wat suprise...
sbb tue la ak ta wish lagy....

ak juz wish dlm fb jea...

hurmmmm ...

sorie my mum ...
i luv yu very much ...

esok adek kan kene g skolah ...
den adek balek adek nx singgah perangin ...

adek na crik present untuk mak ...

so maybe dats will be suprise foe yu...
i hope yu like it....

sorie erk if adek de buadd mak kecik haty hari ni...
adek tak sengaje pun...

tpy adek hope mak prasan yg adek rajen ckidd arie nih ...
tlg mak kemas rumah... basuh bju... and so on...

coz b4 dis... adek malas gyler na buadd mnde2 tuh...
if mak suruh pun adek ta buat...

but today...
i have do everythink foe yu...
hope it can make u feel happy okey...

hurmmm .. ape2 pun...
yg perlu mak tahu adelah ....

hnye mak yg pling adek tyunnkk dalam dunia nih....
and adek ta nak khilangan mak ...

cukup lah khilangan ayah yg mmbuat hati adek berkecai ...
adek kesunyian ...
dan adek hope adek akan dpt bersama mak hingga akher hayat adek...

dan kalau umur adek pnjg ...
adek nak mak tgok adek berjaya...
dan dapat suami yg boleh bawa adek ke jalan yg diredhoi Allah....

adek minta maap ... 
sbb selama nih adek rase mnyk mnyakitkan hati mak...

adek degil and mcm2 lagy...
adek wadd mnde tue sbb adek nak sorok kesedihan adek ...
so adek sje wad2 degil ...

and adek sje wadd mak marah ...
sbb bile mak marah ...
adek ta0 yg mak syg adek ...
sbb tue mak marah ... kan ?

hehe ....
mak tao tak ...
selama hidup adek ..
adek bahagia sgt sbb dpt bersama family cem nih....

ade mak, arwah ayah, abg, and nana....

walaupun keluarga kita x sekaya org laen ...
selalu ade perselisihan faham...
selalu bergaduh...
and macam2 lagy lah ...
tp adek hepi....

sebab semua tue adelah memori ...
memori terindah dan memori yg pahit ....

mak...
adek tao mak still ta leh lupakan ayah...
sbb dlm ape situasi pun...
sume mnde yg kite lakukan...
mesti ade kaitan nan ayah...
so adek faham ...
sbb adek sendiri pun ta leh lupakan ayah...
and adek miss gyler nan ayah....
adek tawu mak pun same ...

tpy selagi adek hidup...
adek akan buadd mak terus hepi....
walaupun kdg2 adek degil...

sori erk mak...
adek hope nnty bile dah dewasa...
atau bile adek dah xde dlm dunia nih....
and mak still ade...

adek nak sgt mak bace stiap isi hati adek yg ade kat blog adek nih....
kisah hepi...
sedih...
gatay...
and everythink yg pernah adek coretkan kat sini...

hehe ! ;)

sudahlah sampai sini....
nnty ak tulis lagy ... 
darrr ~

Assalamualaikum....

Tuesday, December 13, 2011

hepy or sedeh ?

at0iyy ...
prasaan ape mlm2 cem nih...

hurmmmm ....
ape2jelah ...

ak nih gatay erk ...
bru na mas0k 17...
da teringin nak kahwin...

hAhhaa...
ak rindukan kasih sayang seorg LELAKI....

ak tawu knape ...
ak rindukan ayah aku....
rindu sangat....

tpy ak tawu yg ayah ak takkan kembali....
mugkin sebab nih ak jdix gatay...
tpy takdelah sampay ak mnggedik nan LELAKI...
aku still ade maruah ...

ayah...
adek rindukan pelukan ayah...
ciuman ayah...
kasih sayang ayah....
and everythink ayah.....

adek nak sgt kawen cepat...
coz adek rase hnye dgn ikatan pernikahan je la...
rindu adek terubat....

mmg adek ade sorg abg ....
tpy...
atr adek nan abg ade batasnye....

hurmmm ...
ayahh....
adek hope satu hari nnty ...
ade akan dapat seorg LELAKI yg baek ..
yg sggup terima adek seadanya...

dan satu je mnde yg adek teringinkan...
dye dpt bawa adek ke jalan yg diredhoi ALLAH....

adek hope sgt ...

hurmmm ...
adek bnyk pelajari ape yg adek lalui...
tpy adek ta tahu knape... 
prasaan INSAF yg hader tue juz seketika...

adek ade pengetahuan ...
tpy adek tak amalkan ...
knape adek cemni ?

adek sendiri ta tawu diri adek ...

hurmmm ...
ape2 pun ...

adek still bersyukur dgn kurniaan yg Allah bgy kat adek ...

adek ade mak ...
ade ayah *walupun 16 taun je*
ade abg .... ade nana ...
ade org yg care dgn adek ....
ade kwan2 ...

adek bahagia ayah ...

cume satu ...
diri adek sendiri ...
tatawu lah mcm mane nx ubah diri adek ....
adek tawu kesempurnaan pd ssorg insan mmg tak wujud...

setiap makhluk didunia nih tak sempurna...

sbb tue lah adek mmerlukan sorg lelaki yg boleh bawa adek ke jalan yg benar...
yg boleh tegur setiap kesalahan yg adek lakukan ....

takpe lah ...
ape2 pun ...
adek akan cuba perbaiki kelemahan diri adek nih ...

insya-Allah....
segala apa yg jadix pd diri adek nih....
ade hikmah ...

sampai cnih je la....
sbb tgh sedeh nih ...

tp yg pasti aku takkan nangis...

selagi ak mmpu sorokkan air mata yg ade nih ...
aku akan sorok ...

bukan sbb ego ...
tpy aku x nak org sekeliling ak tawu keadaan ak sekarg...
ak akan sorok segala kesedihan aku nih...
dgn kedegilan ak...
kemarahan ak...
dan kegembiraan ak....

hanya Allah dan diri aku je yg tawu keadaan sebenar ak ...

okeyy lah ...
sini aje tmpat ak luah perasaan ...

ak hope org tak tahu blog ak ...
soye ...
rahsie diri ak tak diketahui..l

sekiannn ~
daaarrr ~
Assalamualaikum....

Monday, December 12, 2011

S.U.K.A

S.U.K.A ?

ape nih ... ?
hah ... nih tajuk lagu yg direka oleh ...
'
'
'
'
Mr. Dream ...

haha ! aku sukew lagu nih ..
macam ade kaitan ...

and d most important tink ..
suare MD kitew nih sedap lorh ... 
i like ;)

nx dgar ke lagu dye ... 
jap kite upload kan ....


ahh.. ni la lagu nyer ...
hurmmmm .... 

sampai cni je la ...
im very tired ...

lupe na cakap ...
my bro dah okey dah ...

im hepy to here dis ...
but....
im very hope my dream to meet him will be reality....

bro...iluvyusomuch 
<3<3<3

Sunday, December 11, 2011

~ hah ... ! ta caye ! ~

yeahh .. mang ak ta caye ....

ak baru je mimpi yg 'abg' aku xcident ...
oh no ....!
dlm mimpi tue ... ak hepi + sdeh ...

hepi coz dpt jumpe dye ...
n sedeh coz dye sakit ...

tp realiti nye ....

ak ta dapat jumpe dye pun ....

and hal yg plg sdeh bile ak dapat tawu yg die actually mang tgh sakit ...

tp x de lah xcident ...
cume dye sakit dada .... still belom baek ...

haha .. ak sdeh gylerr ...
lao skunk ak dpt melawat dye .. mesti bez ...

*caring le sgt*

hah .. ! tpy still sedeh ...

1 more tink ...
 ak mimpi dye kasi cincin .. *prasan an?*

n actually cincin 2 mang ak punye ...
hehe ....

tpy mase ak hampir tawu yg dye sakit ...

cincin tue jatuh... and 
ak rase laen macam je...

ttbe ak nmpx tweet yg dye sakit ...

arghh . ! amat lah sakit juge jiwa dan raga ak nih ...

hurmmm ...

ape talian ak nan dye ?

hnye skadar peminat dan artis ?
or what ?

yeahh .. i dunno y im feeling like dis ...

ok lah .. whatever is it ...
i hope he will be fine and get well as soon as possible ...

coz i very2 want him to look heppy and healthy like before ...
hurmm ....

to yu bro...

iluvyuveryverymuch....
i dunno y ... but i hope dat i will meet yu soon ...
i really2 hope that situation happened...
hurmmmm ...
please take care of ur health ...
i want yu to be well soon ...
i also want yu to laugh and smile like before...
im always here for yu ....
although im far from yu ...
but yu have to kno ...
dat i owez support yu and be ur fans forever ....
i cant show yu how much i love yu ...
but Allah knos everything about my feeling to yu bro...
if yu kno who am i ...
im sure dat yu dont beleive it ...
haha ! watever is it ...
what i kno is ...
iluvyou....
and i hope yu also luv me ... 
only dis dat i can proof tu yu ...
dat i luv yu ...
yeahh ... darrr ~


huh ! 
i tink enough here ...
im very sad right now...
hope dis can make me to smile again ...
yeahh ...
darrr olll ....
i will update more soon....
wait for new entrie....

Monday, November 28, 2011

haha !

now ...
i'm very heppy ... dunno y ..
but .. yg i kno is ...
i fall in love ...

ohno ... 
but not to people dat close or kno me ...

dis is people dat dunno me at oll...
i je prsan sumtink..

kahkahkah...
 * cakap owg puteh cam terabur ja *

hehe ! first of oll...

dis is d 1st man dat i fall in love ...
his name is Afiq Hakim bin Ahmad..
besdey dye 18 January 1991 ...

here his picture with me .... haha !


haha ! 

and now i want to speak like indon la plak ...

hehe...!

sterusnya , ak minat bangat deh sama ini cowok ...
ak minat dya sejak kapan ya ?
oh ya .. tahun lepas kalau nggak silap...
sejak dia acting dalam filem cinta kirana...

yeahh .. namanya...
Randy Dionysius Pangalila ...
dia lahir 19 Oktober 1990....

mawu lihat gambarnya ...?
tpy sama ak loh ...
nggak mungkin ak biarin dia sendiri kok...
haha !

ini dia loh ...


hehe !

okeyy now .. kite boleh cakap cem org mude ckidd...
haha !

ini maybe le owg yg last ak akan minat ...
dah tak mampu nx minat owg lagy ...
selain *my hubby* nnty ...

haha ! tpy lao mamat bawah ni nnty jd hubby i pun okeyy gak le ..hehe !

mesti tertanye2 kan sape .. haha ! dah gtawu dah dlm older post .. hehe !

okeyy mamat nih name dye ....
Muhd. Nazmi Faiz bin Mansor...
dye nih lak besdey dye 16 Ogos 1994....

nak tgok pic dye *mesti dgn aku*....
yeahh ....here he is ....


hehe ... dats oll....
tpy cam jodoh pulakk besdey kitorg nih ... yeahh we see ...

16 Ogos 1994 - Nazmi Faiz....(Leo)
17 Ogos 1995 - Farah Izzati..(Leo)
18 Januari 1991 - Afiq Hakim...(capricorn)
19 Oktober 1990 - Randy Pangalila..(Libra)

tgokk ahh .. mule 16 den 17 den 18 den 19 .... seb bek bulan len2...
except i nan nazmi le ..*mang ade jodoh la tue* .. hehe !
pastue boleh pulakk taun dekat2... 90 nan 91 den 94 nan 95 ...
aiiyyookk ....

okeyy ..  skunk kite combine sume owg .. plus ak skali lah .. haha !

tarrrraaa !




haha ! 
mlm nih ak pasan sorg2 ... haha
diorg ta knai ak pun .... 
wadd cam knal lak .. kahkahkah ....

pape pun ... ak minat diorg nih ... bkn atas dasar muka cute ... hensem or what .. 
tpy ak minat diorg nih ... sbb hati ak yg cakap....

kehkehekh...

ak juz ikut kata haty ak ja ...
ape 2 pun .. ak tawu owg yg ak minat nih ...
actually dah ramay pminat ....
tpy ak ta kisah ..
coz  ak akan setia minat diorg ... 
sampey ak kahwin ...
haha ! lpas kahwin tata0 le... 
coz kene minat my hubby je ... ;)

haha !
dah la ...
penadd pulakk cakap ... kehkehkeh ...
darrr ~
Assalamualaikum ... ;)


Thursday, November 24, 2011

~ huh.. nx luah +tink niy .. ~

hah ! rasenyer  dah lame ak ta luah perasaan kat blog nih kan ... hehe !  ;)

first of oll ak na ckap sal mnde yg btul2 ak ta paham...

ak ta paham nan prasaan ak doe ...
ak tato nx jd ape nih...

ak pelik ... setiap kali ak makan, tydo, chat
and pape je la .. msty ak tringat kat dye ....

dlooo ak minat bola ... tpy xde la smpey ce ni ann....

dloo ak minat biase2 aje...

skunk nih sejak ade MNFM tue... ak ase sumtink...

ak penah minat org popular like AHA ... tpy ..

yg nih ak lagy gyler....

kalau nan AHA tue.. bile owg len ckap suke dye ke ape ke...
ak ta penah rase sedeh ..or ape...
juz jelez ckidd le...

tp yg MNFM ni...
ak dah tat0 nx kate ape ...

gyler jelez aku nih....
ak nyaris2 gado nan kwan rapat ak sal nih...
berebot pakcik tue...
sedangkan pakcik tuh ta knal kmi pon...

haha ...
hurmmm ...
tpy yg pliknyer.. ak sampey nangis2...
sebab dye ... ak sndiri ta paham ...
dah la besdey dye nan ak ta jauh mane pun...
umur kami beza 1 tahun 1 hari je ...

dye lahir 16 Ogos 1994...
ak lak 17 Ogos 1995 ....

haha ! jodoh kod...

*hopefully *
hehe.. gatay ak nih ....
hurmmm ...
skunk nih ak plik ....

tyme first2 ak kate ak suke dye ...
rasenye ...cam ta ramai yg ckap minat dye...

tpy bile ak da kate suke dye ....
berduyun2 dtg thegeh2 kat dye...
plik... !
BENCI aku .. !

and one more tink ...
ak dpt tahu dye ade makwe...
hah.. x kisah le... dye mude lagy...
x tentu makwe dye tu bini dye ...
* still ade chance *
haha ! prasan ak nih...

haha... ak bkn harap kawen nan dye pon ...

tpy prasaan ak kali nih laen ckidd..
ak tato nape ak sedeh + jelez gyle2 bile ade org try nx take dye...

haha ! prasaan ape ini ?

x mngerti sih ...

pape pon ... satu je doa aku ...

ya Allah...
jika dia benar untukku ....
dekatkanlah hatiku dgn hatinya....
jika dia bukan milikku....
damaikanlah hatiku dgn ketentuanMu....

ammiinn ~

hurmm ... udah2 la ye... 

nx gambo dye x ?

nnty le .. tggu d next post yahh ...

coz nx edit ckidd... hehe.. ! 
 ;)

wahai MNFM ....
ak sje x letak name pnoh ko ...
sbb ramey snad crik name ko kat g0ogle nih ...
kang keluar lak ak mia blog nih ..
kang owg usha ...
malu ak ...

soe yaaw bro ...

anyway ... ak tat0 nape ak luv sanad kat ko ...
hope law kite ade jodoh....kite bertemu erk ... ;)

Saturday, October 1, 2011

~ ku gembira ~


ku gembira...sentiasa....
badan ku sihat cergas....

wahh ! nyanyi pulakk aku...

syok sanad le nih...

hehehe ! 

sambunk cter smalam...

huhuhuh ! ak pk...
dye dah x cam muke ak...

tp...ak x sangke yg dye still inad ak...

hahaha !

besh gler malam nih...
ak de tggu gak dye na tnya ak...

ta sngke arie nih dye tnye ak sal aie tuh..

hurmmmm...

den dye comment nan ak at fb..berjam2....

huh...dah la comment..
mamp0ih ak ble kengkawan ak bce mnde nih...

tp buad ape ak na hipokrit...

pape p0n...eppy d0e...

hurrrrrrmm...

credit to my fwens...
---> alia, yaya, tkah, faal, wani, syada, syera, huda, 
and sesape sjew..

s0e la0 ak da kasi ampa malu nan prangai ak....

tp ape yg k0wg perlu ta0...
ak nan dye...
xdew relationship ape p0n....

juz fwens....
dl0ooo , kini , dan selamanya....

andaikate ak nan dye ade j0doh...
ade lah...

heheheh !

hurmmmmm....

t0 him....

i want to tell yu +tink....

my feeling to yu is.........

like your feelin to me in primary school...

hurmmm....
i don't kno.....y dis can happened...

pape p0n.... prasaan yg dah lame mghilang kini kembali...

i x tahu same ade....
ini khayalan dan fantasi.....

or...

realiti.....

ak berserah kepadaMu ya Allah....

semoga kau tunjukkan jalan yg benar kepada ak ya Allah...

andai ak dan dia adalah jodoh yg telah Kau aturkan.....
ak terima....dan dekatkanlah hati ku dengan hati nya...

tetapi...andai dia bukan jodoh ku...

jauhkan lah prasaan dalam hati ini untuk dia....

hindari lah aku dari terus mencintai dia....

ya Allah.....

hanya kepada Kau ak bermohon...

tunjukkan lah ak jalan yang benar...

amiinnnn ~

Friday, September 30, 2011

hah ! terkezuttt ! ...

huh ! sungguh ku tak sangka...

td 
( 30 September 2011 )
ak jumpe nan mamat yg ak skew tue...

hah ! 
terharu bak ang....

hurmmm....
patutla...b4 ak nek bas..
ak ase sumthing je...

hurmmm..
rupenye ade maksud....
at0iiyya !

dye x de lah ensem snad...
tp buleh le....

hurmmm...
dy nmpak ak...ak ta0..
tp ak ta ta0 la dye cam mke ak ke tak...

tp tg0k dr reaksi muke dye...
hurmmm...

macam d0k memikrkan je ak sape...

hahah !

huh...

1 more think...

dye jalan sebelah ak n dok blakang ak...
wahh !

kit0rg d0k membelakangi antara satu sama lain....

huh ! sy0k k0dd...

tgan ak time tue ketaq gyler...rase cam na pengsan je...

hahaha ! p0y0 k0dd...

hurmmmm....

tue je p0n na ckap...

hehe ! pape p0n...

td mmg bez arr....
rse cam sumthing ble jumpe dye....

rindu dan kasih yg dl0oo mula berputik kembali....
dalam diri ini....

hurmmm.....

Sekian ...

Tuesday, August 30, 2011

MERDEKA

wahh.. ! aiee nih ..
adelah ari---


hahaha ! besh k0dd..pi sambutan kemerdekaan tdy...

kat SMK Pondok Upeh....

tengs YB Farid...

hehehe !

na tg0k mercun x ?

jum...

-
-
-
-
-



Monday, August 29, 2011

~ raye..raye..raye ~


raye ?

hurrmmm...
es0k raye..tpy...
ak ta de feel cam raye p0n...

time d0k nan kengkawan ak0ooww..
rase cam x sab0 jew nx raye...

tpy bile ak da smpy rumah..
prasaan tue ilang..
tata0 p mner..

hurrmmmm..
ntah lew ak na wadd peew....

i kn0 +tink...

i tink raye nih x bes..
c0z my father was n0t ar0und...

ak raye tnpe s0rg ayah....

dis is first time raye with0ut my bel0ved father..
sedyh sngat...

klao my father still ade...
i tink..ak la yg plg semangat skali na smb0t raye...

hurmm....

ayah...i miss yu ! <3 yu s0 much...

luv yu AYAH !

skunk juz tggal la
-
-
-
-

hurmmmm....

sedeh....
na ta0 +tink agy dak....

dl00oo adik sukew snad lgu raye akim yg niyy....



ridu yg telah pergii....

tpy...
ta0n nih....
lgu nih dah mnjadi kenyataan untuk adik...

hurmmmmm....

ta pelah ayah..

daaarr...
sedeh niyy....


Sunday, August 28, 2011

~ ntAh le...tata0 ~

huhuhu ! ak b0enk gyler bhaii...
ntah na ckap pew...
tata0 d0e...

hurrmmm....
na ckap sal fwens laa....

huhuhu ! bez gyler dapat kwan sp0ting yg teramat snad ...
rase id0p nih btul2 bermakne...fuhh...bezzz 0oo....

hurrrmmm...

jap na tunjuk fwens2 ak !




nie WANI....dye niy kecikk..0mey n rajin...bez jdix kawan dyee....


nie PIJA.....die nih...owg yg d0k sebelah ak lam klass....
fuhh..tukang urut terbaekk nih...
kurus..tpy urat dawai tulang besi...


niy ALIA....owang pggil MG..tpy skunk ak ta pggil tue dah..
c0z aie tue ak kne mqah nan cg ak...
kehkehkeh...
die niy pelawak gak....
selalu gelak bile d0k nan dye..


nie YATT.....dye nih kekasih gelap ak...
hahaha.. ! lawak laa... 
urmmm ak selalu berantam nan dye....
biase lahh..lumrah bkawan...
dye baek...n everytink le...


nie ANIS ... dye nih...dax pandai...biase arrr dak 8A...anak cg...
hurmmm.....dl0oo dye dax 0ut..
tpy skunk dah ms0k geng gediks kmy nih !
welc0me 2 d club anis....


nih TKAH.....abg awal ak....
hahaha ! dye nih plg sabar skali...
ta penah tg0k dye mqah...tpy waktu dye mqah...
tata0 la....runtuh bgunan k0dd..s0e tkah....



nie SYERA .....die niy dgelar..BATU LANCHANG....
c0z..waktu f0rm 4 nih..lancang sgguh mulut dye...
hehe..kidding je syer...dye nih mnyk memendam prasaan..
sbb tue la jdix cem tuh...
kahkahkah...jgan mqah erkk !


hurmmm..ni far_al....dye nih twins ak..c0z name dye same nan ak..' FARAH '
hehee !...
dye nih periang as her name la....haha ! bkn tue je..name mak dye p0n hmpir same...
mak dye ' zuriana '..mak ak ' zurina '...
hehe ! sampai cg p0n curi0us....hoh0oo...
dye p0n dax pandai...8a....kehkehkeh ! :)



nie SYADA...peminat setia BAIM WONG....
ntah nape la mnat sngat kat baim tue...
huhuhu ! dye nie mnje and blurrr...
haha ! s0e yawww..kidding jeww....


ni lah kawan2 terbaekkk ak...


u olls my bestiess....


luv k0wg sumeerr !


<3 u olls babe !




~ laY0ut ~





muaxx MySpace Layouts Gallery!
Create Your Own Layout Here!


MySpace Layouts

~p3ng!kut saYe....~

TentAng saYe

My photo
I'm juz a simple girl.... 0w3z eppy n dun't lik3 2 cry.... :))

l!st uf mY cYunKs

Curs0r..

Free Fire Pointer Purple Cursors at www.totallyfreecursors.com