Friday, December 31, 2010

~ tA0n bAru ~ hahah !! ~



eppY new yeAr yarr ~
arAp ta0n nih....
jdix ta0n yg bermAkne tuk kit3w sumA....
heheh !!

like usually....
sure2 sumA ade azAm an.....
mang  bag0z ade azAm...
tp...

arAp2...
azam yg kit3w niAtkan tuh....
terlaksane yarr~
jgn lah kitew hnye ckAp tp x buadd....

(actually i p0wn)
hahah !!

h0pe diz yeAr akan jdix lbeyh b3z dr ta0n lpaz yarr~
and h0p3...
azAm yg kite wadd tuh mnjdix ~

and....
haruslAh kitew berubAh dr ' jahat ' ke
' BAIK '....
jgn dr ' baik ' ke ' JAHAT '....
sudahlah erk ~


::
""
jgn jdix nih erk.....


jdix nih cam ni erk....
hahah !!


hahah !!



have a gud year....

<3 luv k0wg suma <3
muaaxxx ~


~ m!sz fAra zatY ~

Thursday, December 30, 2010

~ hahah !! t0 Ak!m luver ~

n!h t0 All yG m!nAt at :: Ak!m ::
and terlepas neng0k sh0w dye....
hahah !!

~ d!s is mY bel0ved art!st ~
heheh !!

~ n!h pArt 1 ~



~ n!h pArt 2 ~



~ n!h pArt 3 ~



<3 lUv Ak!m 4 evA <3
<3 lUv snAd2 <3


~ mIsz fAra zAtY ~

huh !! lAgu r0ck kApak punYa..!! ak!m nan bLack !!



______________________________________________

~ Akulah Kekasihmu ~

Itukah dia kekasih yang pernah berjanji
Memberi cinta untukmu sepenuh hati
Ia akan menyesal suatu hari nanti
Apabila ia mengetahui
Kekasihmu ini ingin kembali

Tahukah engkau ia tak sepadan denganmu
Walau beribu bisik janji ia merayu
Kekasihmu ini terlalu ingin kembali
Semenjak ia mengetahui
Kekasihmu itu membuat kau bersedih

Oh kekasihmu ini akan merasa gembira
Andai dapat bersama untuk selama-lamanya
Hanya untuk menyayangimu
Hanya untuk bercinta lagi
Andai engkau berduka
Aku yang pertama di sisi
Andai engkau bahagia
Akukan terus berdoa
Semoga suatu masa
Pintu hatimu kan terbuka
Dan kita akan kembali
Bercinta lagi

Aku akan kembali
Walau jalan berliku
Kernaku kekasihmu
Hingga ke akhir hayat
______________________________________________

~ Kain Cinta Putih ~
Ku jalan sendiri tiada tempat
Untuk menanti
Tiada mu aku menyepi
Bayanganmu aku mencari...

(2)
Ku sangkakan hujan
Tapi taufan datang melanda
Ku mencari tanpa pegangan
Dan tersungkur di ketepian

(3)
Kain putih yang kuberi padamu
Kini pudar warna-warnanya
Kuselimut di atas ikal rambutmu
Kian jatuh terus cecah ke bahu...

(4)
(korus)
Ku mencari bayangmu tiada
Di langit biru di lautan api
Kau hilang dan semakin jauh
Hujung dunia kita berjumpa

(5)
Bila ku lihat kau dihancur
Bagaikan luruh bunga yang gugur

(6)
Kusunting dirimu
Kan kugenggam hatimu itu
Kan kujaga wahai bungaku
Kau kan tumbuh subur mewangi

(ulang 1, 2 dan 4)

(7)
Kau mekarlah wahai mu bunga
Subur menguntum ditaman hati
Kau hilang dan semakin jauh
hujung dunia kita berjumpa

(ulang 4)
______________________________________________


~ Patahnya Sayap Malam ~

Ku cari cahaya dalam kegelutan warna
Sewaktu malam resah mengibarkan sayapnya
Ku temui dia bayang malam yang terluka
Pesona cintaku pun terbakar

( korus #1 )
Dan puisi cinta tertumpah tintanya berdarah
Tersingkir dari titian makna yang setia
Tercalar purnama turut sama menjadi kan saksi
Luka cinta ku yang tak berhenti

( korus #2 )
Malam yang ku dakap megerikan mimpi
Malam yang ku dakap telah dinodai
Harumnya bunga cinta dibasahi hujan
Sebaknya di hati ku tangisan

( korus #3 )
Kusimpan kenangan bersama malam kecundang
Patah sayapnya kehampaan

( ulang korus #1 )

Begitulah aku kau tersiar di pandangan mata
Setelah kian lama dalam dakapan cinta
Patahlah sayapnya malam yang penuh dengan sengsara
Bagai diriku yang kau perdaya
( ulang korus #2, #3 )


Wednesday, December 29, 2010

:: cdeYh arrr ::

huh !!
mang cdeyh....
apesal ramay snad kwan ak nx pndah nih ???
depa x cyunk kwan2 kad AP ni ka ??
huh !!
cdeYh ta0 ark....
cmpaY at!e dpa....
hurmmmm...
papew p0n..
ak nx k0wg suma ta0....
yg ak syg snad at kwan2 at  AP 2h...
k0wg la yg mnYk tulung ak slama n!h.....
ak sYang ampa....
kenangan kita suma terlalu !ndah tuk ak lupAkan...
hurmmmm...
cyunk k0wg....
<3 snad2....

:
:
:
:



heheh...
luv u all larh...
cyunk k0wg snad2...
heheh !!


~ m!sz fAra zAtY  ~

:: hahah !! rezult !! ::

huh !!
rezult ak....
alhamdulilah...
besa ja...
hahah !!
tp ak ta kesah...
g p0n....
mY m0m n mY dad ckap....
'SPM t wadd la leklok....'
hahah !!
suma adek badek ckap gu2...
heheh !!
tkodd gax ak nx mghadapi SPM t...
heheh !!!

nx ckap pa agy ha ??
hurmmm...
ntah laee...
heheh !!
smpey cni dloo erk...

daarr~
Salam..


~ m!sz fAra zAtY ~

Tuesday, December 21, 2010

~ eck ?? ::23::23::23::23::23 ~

huh !!
eck adelah pnentuan tuk kita....
~ f3 batch 2010 ~

hmmm....
rezult kitew camne erk??
insya-Allah ok...
same2 lah kite doakan yg terbaek tuk suma f3 yarr~

::: hope kitew suma dpat nih :::
:
:
:


nx ckap pew g arr...
tgh duk ketaq nih....
hahhah !!
daarrr~
Salam...
gud luck 4 2morrow...
 

~ lAgu ~

<3 Sahabat Aku Cinta ~ Wali Band <3

Aku… tertidur karenamu
Tak padam wajahmu tak hilang tawamu
Tak habis diriku memikirkan kamu
Bagaimana kamu samakah denganku

Tapi kau… engkau sahabatku
Sahabat karibku yang selalu denganku
Menemaniku salahkahku bila
Mencintaimu jujur aku malu


Duhai bulan tolongku tuk nyatakan padanya
Dan bulan tolong ia tuk nyatakan padaku
Duhai bulan tolongku tuk nyatakan padanya
Dan bulan tolong ia tuk nyatakan padaku
Engkau sahabatku engkau cintaku

Duhai bulan tolongku tuk nyatakan padanya
Dan bulan tolong ia tuk nyatakan padaku
Engkau sahabatku engkau cintaku

Duhai bulan tolongku tuk nyatakan padanya
Dan bulan tolong ia tuk nyatakan padaku
Engkau sahabatku engkau cintaku

Monday, December 20, 2010

~ jUz 4 mY fw3n ~

1st of all...
ak nx say soe amat at ampa...
maybe ampa anggap ak hipokrit slama nih...
tpi x kisah...
pew yg ampa anggap tu lah ak act..
ak nih bkan insan yg sempurna...
ak ni hanya insan biasa yg jg mudah dipengaruh dan digoda 'SYAITAN'...
so ak arap ampa paham.....

~ yatt ~
4 ur information....
ape yg ag sngke tu....
act. x dew pa2 pun....
ak juz nx ungkit memory lame ak ja...
and now ak mang tadew pa2 nan dye...
juz fwen...
ak arap ang faham...
tp lao ag nx kate pa2 pun...
ak x kisah...
coz mang wajar ag ckap cem tuh....
coz spew pun yg tao msti salah faham...
so ni lah yg ak nx gtao ag...
k??
skunk nih terpulang at ag nx ckap pa....
ak x kisah....
coz kadg2 pa yg ag ckap tuh btul gax....
heheh !!

~ 4 all ~
 ak nx nx maap lao slama nih ak mnyk wat jaat at ampa...
slama nih maybe ak x pnah fikirkan prasaan ampa...
slama nih maybe ak mnyk pntingkan diri ak sndiri....
halalkan ape yg ak 'ter'ambil or sengaja ambil dr ampa....
yg 'maybe' tuh..ak tao ak pnah wat...
hehehhe...
tp sjew tulis maybe...
hahhah !!!
weyh...
ak mnx maap snad tao x....
ak taw ak mnyx slah nan ampa....
*nx nangis la plak...
hahhah...
weyh....
ak mnyx snad dosa nan ampa...
ak mnyk skitkan ati ampa....
very2 soe ...
k...

ak hope kite akn kawan smpy bile2....
walau ade papun yg mnghalang kitew...
ak hope kite akn besame smpy bile2....
x kisah lah walaupun....
kite dah jauh...
ak hope...
knangan kitew slama nih...
akan kkal dlam memory kitew....

~ i wish d best 4 our rezult...~
hope our rezult can be history of our life...
*english ak x betoi....nx glak lar

uk lah....smpey d cini ja ak 2lis...
daaarr~
Salam..


p/s : AFIQAH

ak arap kite dpat buang prasaan nih....
ini hnyelah godaan semata2....
ak arap kite dpat avoid mnde nih b4 terlambat....
ok yarrr~

Sunday, December 19, 2010

~ s@m3 x ~

huh !!

~ Afiqah ~
~ Nikita Willy ~

same x diorang nih??
hahah !!

gurao jew...
leave comment plizzz...

Saturday, December 18, 2010

~ hmmmm...~

x sngke lak yg d tggu2 akhernya muncul gax...
mang besh arr...
dye dah berubah....bek ckidd kodd...
hahah !! syukur lah lao dye cem tuh....
ak d cnih tumpang gembira...
huh !! tp cdeyh...
pertanyaan ak yg hnya 1 dye x jwab dr td...
hmmm....plik btul...
dye x wat pape pun....tp dye x jawab soklan ak....
agak mghairankan....
tp x pew ak x kisah...
yg pasti besh coz dye dah ngomong sama ak...
hehehheh....besh + cdeyh jgax lorh....
hmmm...
tu jew nx ckap hehhehehe....
tadew pa2 pun act......
daaaarr~


~Fiqah~
...u will know dis person....

~ fe3l!ng lbeYh laX ak n!h ~

hahah !!
mlam nih jdix cam ari tuh la plak...
ta leyh tdo...
huh !!
hurmm...
na ckap pea ha....
boenk thap gaban at fb tuh...
hehehhehhe....

hurmmm....
x sabo nx tggu kul 5 or 6 pgy japg...
agax2 jdix cam arituh x??
hehehheheh...
glew tul ak nih....
hahhah...
x de lah....
hurmmmm...


uitt....
rndu dye lha....
hahah !!....
huh !!...
ak dah gilew....

tuh ja nx ckap...
hehheheh...
poyo la ak nih...
lawax la plak....
daaaarrr~

~ mY bl0v3d 4k3m ~

Nyanyi same2 erk....
hahhahah....
sjew jew....

~ Janji ~




~ Menunggu ~

                                                                                                                                                                          
Ak!m ~ Janji

Cubalah kau mengerti
Perasaan hatiku
Ku cinta kamu
Hanya itu aku tahu


Dan takkan terulang lagi
Silapku yang dulu
Meninggalkanmu
Untuk kedua kali takkan berlaku


Chorus
Aku akan selalu
Menjaga dan mencintaimu
Aku janji padamu
Takkan menduakanmu


Dan takkan terulang lagi
Silapku yang dulu
Meninggalkanmu
Untuk kedua kali takkan berlaku


Ulang Chorus


Aku janji padamu
Akan mencintaimu


Ulang Chorus


Takkan menduakanmu

~m3m0ry b3sh....~

Semalm ak g pesta nan my family...
walaupun pesta tuh boenk...
tde papew...
tp yg besh nye...
ak nan abg ak nek mcm2 at ctuh...
hahahah...
besh...abg ak mang sporting arhh....
cyunk dye...
hehehhehe.....
hurmmm.....
kite mas0k umah hantu....
cekek darah tul...'MAHAL'....
tp hantu tuh bkan betul pun.....
hahhahaha....
tp besh la.....
kite nek dew g...
mnde apew tah nme dye...
abg ak pggl 'cawan'....
hmmmmmm...
mnde tuh tggi...
tgk cam ok...
tp ble dah nek...cam nx terpelanting ak...
hhahaha....
abg ak yg mncabar ak nek tu pun ketaq.....
hhahahah...
tp ni lah kenangan terindah ak nan abg ak....
x sngke yg dye nih bek + sporting + penyayang....
ak nan dye cam kapel lak mse men tuh....
hahhahaah...lawax3....
hurmmmm...

tu jew yg nx dikongsikan ari nih....
hahhahaha...
tadew pe pun act....
hehehheh....
sjew ske2.....
huh !!

 


Thursday, December 16, 2010

~..@baUt mY b3z fw3n..~

f!rst...
i want to say.....
tanx 4 being my fwennnn....
muaaxxxhh~

~ Nur Farah Alyaa a.k.a Far_al ~

dye nih....mang lawax + lawa....
tp lao majok suke nangis sorok2...
kononnye...xnx kasi owg tao...tp.....
akhernya....fwen dye sume tao gax....hahhahaha....
urmmmm....
dye nih pndy + rajin.....and ade bakat dlam lakonan + syarahan...
hurmmmm....b'gaye pun pndy gax....
huhuhuhu....
1 mnde yg x leyh lupew pasal dye....
'Adam' and 'hek,hek,hek'

~ Nur Hayati a.k.a Yatt ~

dye nih lak....mang cun...
dye nih....suke snad tngkap gmbo....suke snap gmbo candit...
huhuhuhu...
kdg2 geram gax.....hmmm....
dye nih mang mnat fotografi...
kdg2 sifat dye len mcm ckit....suke radang...
tp....dye bek....snad2...
hehehheheh....
*rahsiemu ttap dlam ingatan ku*
hahhahaha.....
~wallaweyh~
~ Nurul Afiqah a.k.a Fiqah(kecik) ~

dye nih kcik + chumil owg nye...
x nmpx cam f3....darjah 3 ade lah...
hahhahah...dun't angry maa...
hmm.....
dye mnje n kuad majok....
slalu hot-tempered....
hahhaha...
tp yg besh nye...
dye nih bekk tahap gigabyte....
suke tlg owg.....
dye lha kwan ak dri stndard 1 until now...
hope we will be fwen until die...
huhuhuhu....

~ Nur Syahirah a.k.a Syazmi ~

dye nih lak same wif yatt....
suke gler ppgang kamera...lao dah pgang tuh....
suke lah nx snap gmbo owg diam2....huh !!
dye nih kreatif + bijak....
bwu nih buad video...besh gilew...
hahhah...mang ade bakat lha...
1 more tink...
sifat dye nih....mang bek...suke tlg owg....
dye rajin....keje skul sume siap....
sbb tu lah dilantik as pengawas asrama...
not unly dat....taun dpan...
as pengawas skulah...
heheheheh....

~ Nur Atikah a.k.a Kaka ~

dye nih lak...suke glak....glak smpey x inad dunia...
tp dah abeh skulah nih....windu lak ak at dye...
xpecially glak dye tu lah...
hurmmmm....
dye nih lawa....cam model...
jln pun dah cam model.....hehhehheh....jgn mrah ha....
kdg2...dye pemalu....kdg2 x malu gax...
huhuhuhuhu....
soe yaarr~

~ Nur Farahin a.k.a Fafa ~

macek nih mang tawu mnyk rhsie ak.....
dye lah yg mnyk tlg ak xpecially taun lpas...
rndu snad saat tuh...
heheheh....hurmmmm.....
dye nih pun kuad glak gax....
tp sdeyh coz taun dpan x dpat dah nx dgq glak dye.....
dye dah nx pndah g Teknik Langkawi...
hurmmmm....
taun nih je la kenangan yg buleh dicipta dgn dya...
seb bek la dye nih suke bergambar ala2 model....
so mnyk la gmbo dye dlam memory ak...
huh !!

~ Yusrina a.k.a Yusz ~

dye nih pemalu....kdg2 kodd...
tp 1 ja...
dye nih mang kuad marah....
radang smpey tkodd suma owg nx dkat....
dye jarang nangis..
.lao nangis tuh msti mnde menyeksa fikiran dye...
hehhehehhe....
huhuhu....
dye nih kwan sekamar ak waktu f1...
papew pun mang kmi bersama...
tp cyunk...coz kmi dpisahkan waktu f2...jarang jumpa...
seb bek lah time f3...kmi dkat jgax.....
hehhehehheh.....


hahahhah....
tu lah cter bezfwen ak...
yg ane x citer tuh...
bkan x mo...tp x larat dah nx tulis....
hehhehehe....
tp dpa nih lah bezfwen ak yg amat ak cyunk...

luv kowg 4 eva....
hope our fwenship will never die...
~muaxxxx~

Fw3n !s ev3rYth!ng


asal ttibe ase windu snad at kwan2 ak....
windu giler...
duk umah nih tensen + boenk....

hurmmm....

ak windu snad detik2 at ostel...
besh giler.....
bg ak...taon nih adelah taon terindah untuk ak.....

hurmmmmm...
tuk kitew sume...
hehheheh....

t lpas amik result....
x dpatlah nx same2...
t ade je lah yg nx pindah lah...
nk p SBP lah...
nx pi teknik lah...
mcm2....

to all my beloved fwenn...
luv u lha...
mish snad2....
kowg lha kwan ak dunia akhirat....
hope our fwenship will never die....
hurrmmmm...
insya-Allah...
ammiinn~


~Fiqah ~ Far_al ~ Far_in ~ Yatt ~ Yusz ~ Sham ~ Syera ~ Tkah ~ Lijah~
~ Ghah ~ Shah ~ Wani ~ Imi ~ Afiey ~ Chipa ~ Hikmah ~ Syu ~ Alia ~

hope kitew dpat jdix nih...
'
'
'


resUlt !!!

hurmmmm...
tarikh 23 nih....
tarikh keramat....
mnentukan arah idup ak....
ak x tao lha result ak t cane....
hanye dpt berserah kpd Allah....

hurrmmm....

Ya Allah...
berikan lah result yg cemerlang kepada diri ku....
teman2 seperjuangan...
tidak kiralah walaupun 'd person' berbangsa laen....

hurmmm.....

to all AIGS student...
hope kitew dpt 9A dlam PMR nih...
hope taon n!h jd taun yg bermakne tuk kite...
hope kite dpat mmbanggekan...
'ibu bapa'   &   'guru-guru' kite....

aammmiiinnn~

Wednesday, December 15, 2010

hurmmm... :'(

knape lha disaat spt ini bwu dye muncul dlam idup ak...
ak cube nx kekalkan prinsip ak yg ak nih ta cayekan 'cinta'...
tp...skrang ni.....
prasaan ak dah laen...
adekah dye same spt ak???
lngsung ak x tawu...
hurrmmm...
whut i should do now???
ptutkah ak jauhkan diri dari dye.....??
pelbagai pertanyaan berlegar di mindaku...
huh !! tensyen ak pk...
hurmmm....
'sabo jew la'....
hah !!

no stoe...

i'm new here....
so x tahu snad asal blog nih...
sjew jew try buadd...
huhuhu....
tade apew pun...
soe yerk...

chynta??

apew erti cinta???
adekah cinta nih diperlukan dlam idup sum1???
hmmm....
btulkah 'cinta itu buta'???


~ laY0ut ~





muaxx MySpace Layouts Gallery!
Create Your Own Layout Here!


MySpace Layouts

~p3ng!kut saYe....~

TentAng saYe

My photo
I'm juz a simple girl.... 0w3z eppy n dun't lik3 2 cry.... :))

l!st uf mY cYunKs

Curs0r..

Free Fire Pointer Purple Cursors at www.totallyfreecursors.com