hahah !!
tidak ku sangka...
akhernya dapat gak ak p tgk rumah kaca tuh...
bezz kodd..!!!
actually...
ak p bkan tuk seronok...
akhernya dapat gak ak p tgk rumah kaca tuh...
bezz kodd..!!!
actually...
ak p bkan tuk seronok...
tuh pon scr x dirancang....
semua tuh...
adik ak punya pasal...
hehehh !!!
semua tuh...
adik ak punya pasal...
hehehh !!!
ak dpat tangkap gambo nan Pak Nil....
huhuh !!
sonok kodd...
huhuh !!
sonok kodd...
heheh !!
nk nengok ??
nk nengok ??
jap2....
:
:
:
:
bezz nye...
dpat tgk depa nih dpan2....
especially erul nan lena....
bezz gileww doe....
nx nengok gambo...
jap2....
::
ngah nx msok dlam umah kaca tuh....
tgk dpan2....
sebab nx settle sal ayah ak....
hurmmm....
ak nx negok mnde nih...
eppyyy !!!
tp cdeyhh...
coz my father xdew kat ctuh...
tp...
pape p0n...
idup msti diteruskan...
(crying)
:
:
:
:
heheh !!!
bnyk agy gmbo sbenarnye...bezz nye...
dpat tgk depa nih dpan2....
especially erul nan lena....
bezz gileww doe....
hahha !!
nx nengok gambo...
jap2....
::
:
:
:
nih gambo erul, raqib nan azri...
mase nih diorang tgh jlan blakang ak nan abg ak....nih pon dpa gak.....
time nih....ngah nx msok dlam umah kaca tuh....
time nih depa nx kuar makan...
bezz koddd...tgk dpan2....
nih aida...
seb bek sempat tngkap die ngah pose....nih dkat luar...
tgkap gmbo nan maskod af la....bezz gileeww doe...
tp suma nih x dirancang...actually p...bkn tuk sonok...
p pun...sebab nx settle sal ayah ak....
hurmmm....
la0 bkn sal ayah ak...
x dpat la...ak nx negok mnde nih...
tp...
papew pon...
tanx ayah....
heheh !!!
tanx my sister......(sebab dye yg nx snad)
and my brother.....(coz mnunaikan janji2nye nih)
and all my family yg pih tuh...
hahah !!!tp cdeyhh...
coz my father xdew kat ctuh...
tp...
pape p0n...
idup msti diteruskan...
(crying)



No comments:
Post a Comment